Univerzitet u Tuzli

aktivnosti iz oblasti NIR-a






home > Uredi i službe na Univerzitetu > Ured za naučno-istraživački rad > Aktivnosti iz oblasti NIR-a

 

EDUKACIJSKO-REHABILITACIJSKI FAKULTET


Edukacijsko rehabilitacijski fakultet ima bogatu tradiciju naučno-istraživačkih aktivnosti koje imaju karakter primijenjenih razvojnih istraživanja usmjerenih na nove usluge za osobe sa onesposobljenjem u pravcu socijalnog /inkluzivnog modela u nacionalnom kontekstu tj. ostvarivanje osnovnih prava osoba kroz implementaciju državnih i međunarodnih dokumentata u konkretiziranju proklamirane želje za ravnopravnost bez diskriminacije.

Ekspertiza nastavnika i saradnika leži u oblastima:

Istraživanja društvenog položaja i razvoja novih usluga za:

  • osobe sa intelektualnim teškoćama/mentalnom retardacijom
  • osobe sa hroničnim bolestima i motoričkim poremećajima
  • osobe sa oštećenjem vida
  • osobe sa oštećenjem sluha
  • osobe sa poremećajima glasa, jezika i govora
  • osobe sa poremećajima u ponašanju

Navedene naučno-istraživačke aktivnosti se provode kroz realizaciju:

  • Istraživanja u okviru doktorskih disertacija i magistarskih radova na doktorskom i magistarskom studiju
  • Naučno-istraživačkih projekata podržanih od vladinih (ministarstva na nivou države, federacije i kantona) i nevladinih naučnih fondova ( WUS)
  • Naučno-istraživačkih projekata podržanih od različitih organizacija i fondova kao što su: naučni fondovi evropske unije, zemalja evropske unije i SAD

Rezultati naučno-istraživačkog rada su publikovani u referentni časopisima (Journal of Special Education and Rehabilitation, The Journal of International Social Research, US-China Education Review, Social reintegration, Journal of Special Education and Rehabilitation, Acta Medica Saliniana, Acta informatica medica, Health MED) i referentnim konferencijama i kongresima (2nd Congress fo Slovenian Logopedists with international participation, WCCES XIII World Congerss comparative education societies “Living together: Educatin and intercultural dialogue, Sarajevo,September 3-7,2007, III ICEVI Balkan Conferenc “Transition of special education and rehabilitation- new possibilities, B.H. Jonsen (Ed.). (2005) Socio-Emotional Growth and Development of Learning Strategies, Oslo Academic Press: Unipub forlag), te doktorskim ( 22 ) i magistarskim (42) disertacijijama.