|
JU UNIVERZITET U TUZLI
Ured prorektora za NIR
Tel:300-525
Fax:300-524
E-mail:nir@untz.ba
O B A V I J E S T
Obavještavaju se zaposlenici Univerziteta u Tuzli da je Ministarstvo
obrazovanja, nauke, kulture i sporta Tuzlanskog kantona 7.6.2007.
godine u Dnevnom avazu raspisalo
JAVNI POZIV
za podnošenje zahtjeva o ostvarivanju prava na sufinansiranje
potreba u oblasti nauke
Za nauku će se sufinansirati sljedeće:
1. Organiziranje naučnih skupova (kongresa, simpozija, konferencija,
seminara, sastanaka)
2. Učešće naučnih radnika na naučnim skupovima u zemlji i inozemstvu
na kojima izlažu svoje naučne radove
3. Naučno-istraživački i istraživačko-razvojni projekti
4. Dio troškova izrade i odbrane doktorskih disertacija
5. Dio troškova izrade i odbrane magistarskog rada
6. Dio troškova postdiplomskog studija
7. Dio troškova objavljivanja naučnih radova u časopisima koje
indeksira Current Contents
Za sufinansiranje dijela troškova organiziranja naučnih skupova,
kongresa, simpozijuma, konferencija, seminara i sastanaka mogu se
odobriti sredstva u najvišem iznosu od 3.000,00KM.
Za sufinansiranje dijela troškova učešća naučnih radnika na naučnim
skupovima u BiH i susjednim zemljama na kojima izlažu svoje naučne
radove, mogu se odobriti sredstva u najvišem iznosu do 400,00KM.
Za sufinansiranje dijela troškova učešća naučnih radnika na naučnim
skupovima u inozemstvu na kojima izlažu svoje naučne radove, mogu se
odobriti sredstva u najvišem iznosu do 600,00KM.
Za sufinansiranje dijela troškova izrade naučnoistraživačkih i
istraživačko-razvojnih projekata mogu se odobriti sredstva u
najvišem iznosu do 5.000,00KM.
Za sufinansiranje dijela troškova u prezentaciji i izlaganju
patentnih riješenja, dodjela sredstava je uvjetovana potrebama
iskazanim u zahtjevu.
Za sufinansiranje dijela troškova izrade i odbrane doktorske
disertacije mogu se odobriti sredstva u najvišem iznosu do
2.000,000KM.
Za sufinansiranje dijela troškova izrade i odbrane magistarskog rada
mogu se odobriti sredstva u najvišem iznosu do 1.300,000KM.
Za sufinansiranje dijela troškova objavljivanja naučnih radova u
časopisima koje indeksira Current Contents mogu se odobriti sredstva
u najvišem iznosu do 500,00KM
Za sufinansiranje dijela troškova postdiplomskog studija mogu se
odobriti sredstva u najvišem iznosu do 50% od ukupnih troškova
postdiplomskog studija u tekućoj budžetskoj godini, zavisno od
prirode postdiplomskog studija (društvene, humanističke, prirodne i
tehničke nauke).
Za sufinansiranje dijela troškova postdiplomskog studija dobitnika
zlatne i srebrene plakete Univerziteta i socijalno ugroženih
kategorija mogu se odobriti sredstva u najvišem iznosu do 60% od
ukupnih troškova postdiplomskog studija u tekućoj budžetskoj godini,
zavisno od prirode postdiplomskog studija (društvene, humanističke,
prirodne i tehničke nauke).
Za sufinansiranje dijela troškova učešća naučnih radnika na naučnim
skupovima mogu se odobriti sredstva za najviše dva kandidata sa
liste učesnika na naučnom skupu.
III
Za sufinansiranje dijela troškova organiziranja naučnih skupova,
kongresa, simpozijuma, konferencija i seminara organizatori su dužni
priložiti:
1. Naziv pravnog lica – organizatora, adresa, telefon
2. Finansijski plan sa potpunom specifikacijom troškova za
organizaciju naučnog skupa, kongresa, simpozijuma, konferencije
3. Dokaz o osiguranim sredstvima iz drugih izvora
4. Identifikacioni broj
5. Spesimen potpisa sa brojem žiro-računa, odnosno naziv banke i
broj žiro-računa pravnog lica otvoreno kod banke i filijala
6. Navesti iznos sredstava koji se traži od Ministarstva
obrazovanja, nauke, kulture i sporta
Za sufinansiranje dijela troškova učešća naučnih radnika na naučnim
skupovima u zemlji i inozemstvu na kojima izlažu svoje naučne radove
kandidati su dužni priložiti:
1. Naziv pravnog lica u kojem je kandidat zaposlen, adresa, telefon
2. Cijena koštanja povratne karte
3. Iznos kotizacije
4. Dokaz o osiguranim sredstvima iz drugih izvora
5. Ukoliko nema osiguranih sredstava iz drugih izvora, kandidat je
obavezan pod punom materijalnom i krivičnom odgovornošću o tome
dostaviti pisanu izjavu
6. Pismo poziva za učešće i potvrdu da je rad prihvaćen
7. Identifikacioni broj (za pravna lica)
8. Spesimen potpisa sa brojem žiro-računa, odnosno naziv banke i
broj žiro-računa pravnog lica kod banke i filijala (za pravna lica
fakultet/Univerzitet)
9. Kopija lične karte izdate od CIPS-a i kopiju kartice tekućeg ili
žiro-računa kandidata
10. Navesti iznos sredstava koji se traži od Ministarstva
obrazovanja, nauke, kulture sporta
Dokument pod rednim brojem 6 kandidat može naknadno dostaviti.
Za sufinansiranje i finansiranje naučnoistraživačkih i
istraživačko-razvojnih projekata potrebno je priložiti:
1. Naziv, obrazloženje i kratak sadržaj projekta, biografski i
bibliografski podaci o voditelju i učesnicima projekta
2. Finansijski plan sa potpunom specifikacijom troškova za izradu
naučnoistraživačkih i istraživačko-razvojnih projekata
3. Dokaz za voditelja projekta da je naučni radnik sa naučnim
stepenom doktora nauka
4. Dokaz o osiguranim sredstvima iz drugih izvora i da je projekat
usvojen
5. Identifikacijski broj
6. Spesimen potpisa sa brojem žiro-računa, odnosno naziv banke i
filijala
7. Navesti izvor sredstava koji se traži od Ministarstva
obrazovanja, nauke, kulture sporta
Naučnoistraživačke projekte mogu prijaviti naučnoistraživačka pravna
lica: naučni instituti, univerziteti, fakulteti i druga pravna lica
registrovana za obavljanje naučnoistraživačkog rada.
Naučnoistraživačka pravna lica koja podnose prijavu moraju
raspolagati naučnoistraživačkim kadrom, infrastrukturom i opremom
koja omogućava realizaciju projekata i postizanje utvrđenih ciljeva.
Ekspertna komisija izvršit će ocjenu naučnog sadržaja podnijetih
prijava u pogledu originalnosti, aktuelnosti, kvaliteta predloženih
istraživanja, vrijednosti očekivanih rezultata, podobnosti
podnosioca prijave i voditelja projekta, rokova i ukupne cijene
projekta. Projektni tim dužan je podnijeti detaljan finansijski
izvještaj o utrošku sredstava Ministarstvu obrazovanja, nauke,
kulture i sporta Tuzlanskog kantona u roku od 30 dana od dana
završetka projekta. Pozitivna ocjena Ministarstva obrazovanja,
nauke, kulture isporta Tuzalnskog kantona o postizanju utvrđenih
ciljeva biće referensa za buduće finansiranje naučnoistraživačkih
projekata od strane Ministarstva obrazovanja, nauke, kulture i
sporta Tuzlanskog kantona.
Za sufinansiranje dijela troškova izrade i odbrane doktorske
disertacije kandidati su dužni priložiti:
1. Odluku Senata Univerziteta o prihvatanju izvještaja komisije o
podobnosti kandidata i teme doktorske disertacije
2. Potvrda fakulteta o troškovima prijave i odbrane doktorske
disertacije
3. Izjava kandidata potpisana i ovjerena od strane nadležnog organa,
da kandidat ličnim sredstvima finansira prijavu i odbranu doktorske
disertacije
4. Pismo preporuke od strane institucije gdje aplikant radi
5. Dokaz o osiguranim sredstvima iz drugih izvora
6. Identifikacioni broj
7. Spesimen potpisa sa brojem žiro-računa, odnosno naziv banke i
broj žiro-računa pravnog lica otvoreno kod banke i filijala (za
fakultet/univerzitet)
8. Kopija lične karte izdate od CIPS-a i kopiju kartice tekućeg ili
žiro računa kandidata
Za sufinansiranje dijela troškova izrade i odbrane magistarske
radnje kandidati su dužni priložiti:
1. Odluku Nastavno-naučnog vijeća o podobnosti kandidata i teme
magistarske radnje (kopija)
2. Izjava kandidata potpisana i ovjerena od strane nadležnog organa,
da kandidat ličnim sredstvima finansira prijavu i odbranu
magistarskog rada
3. Potvrda fakulteta o troškovima odbrane magistarskog rada
4. Pismo preporuke od strane institucije gdje aplikant radi
5. Dokaz o osiguranim sredstvima iz drugih izvora
6. Identifikacioni broj (za fakultet/univerzitet)
7. Spesimen potpisa sa brojem žiro-računa, odnosno naziv banke i
broj žiro-računa pravnog lica otvoreno kod banke i filijala (za
pravna lica fakultet/univerzitet)
8. Kopija lične karte izdate od CIPS-a i kopiju kartice tekućeg ili
žiro računa kandidata
Za sufinansiranje dijela troškova postdiplomskih studija kandidati
su dužni priložiti:
1. Potvrda o upisu na postdiplomski studij
2. Potvrda o visini školarine na postdiplomskom studiju
3. Preporuke dva profesora
4. Uvjerenje fakulteta o prosjeku ocjena dodiplomskog ili
postdiplomskog studija (prednosti imaju kandidati sa većim prosjekom
ocjena)
5. Izjava kandidata potpisana i ovjerena od strane nadležnog organa,
da kandidat ličnim sredstvima finansira troškove školarine
6. Identifikacioni broj fakulteta/univerziteta
7. Spesimen potpisa sa brojem žiro-računa, odnosno naziv banke i
broj žiro-računa pravnog lica kod banke i filijala (za pravna lica
fakultet/univerzitet)
8. Kopija lične karte izdate od CIPS-a i kopiju kartice tekućeg ili
žiro računa kandidata
Za sufinansiranje dijela troškova objavljivanja naučnih radova u
časopisima koje indeksira Current Contents kandidati su dužni
priložiti:
1. Naziv pravnog lica u kojem je kandidat zaposlen
2. Naslov rada, biografske i bibliografske podatke prvog autora
3. Potvrdu o prispjeću rada u Redakciju časopisa
4. Kopija lične karte izdate od CIPS-a i kopiju kartice tekućeg ili
žiro računa kandidata
5. Kopija probnog otiska (eng. proof sheet) prije definitivnog
štampanja rada
6. Separat rada nakon obavljivanja
7. Kopija računa izdata od izdavača časopisa u kojem će biti štampan
rad
8. Fotokopija stranice časopisa na kojoj piše da je časopis
indeksiran u Current Contentsu
9. Bankovnu potvrdu o plaćanju računa za šampanje rada
Dokumeni od rednog broja 5 do 9 kandidat će naknadno dostaviti.
Prioritet za dodjelu sredstava u skladu sa tačkom II ove odluke,
redni broj 4., 5.,6 ove odluke imaju osobe iz kategorija:
1. Dobitnici zlatne i srebrene plakete Univerziteta
2. Kandidati sa većim prosjekom ocjena
3. Djeca šehida i poginulih boraca-branitelja
4. Ratnih vojnih invalida
5. Dobitnika najvećih ratnih priznanja
6. Demobilisanih boraca-branitelja
7. Socijalno ugroženih kategorija
8. Studenti demobilisani borci-branitelji
Osobe koje pripadaju navedenim kategorijama dužne su dostaviti
odgovarajuću dokumentaciju uz aplikaciju za sufinansiranje.
Uplate po navedenim kategorijama se vrše na račun visokoškolskih
institucija i naučnoistraživačkih institucija.
IV
Pored kriterija i uslova iz tačke I, II i III ove odluke, aplikanti
su obavezni ispuniti jedan od prijavnih obrazaca u zavisnosti od
toga za koje namjene se traži dodjela finansijskih sredstava i to:
-PRIJAVNI OBRAZAC za sufinansiranje dijela troškova organiziranja
naučnih
skupova, kongresa, simpozija, konferencija i seminara
-PRIJAVNI OBRAZAC za sufinansiranje dijela troškova učešća naučnih
radnika
na naučnim skupovima u zemlji i inozemstvu na kojima izlažu svoje
naučne radove
-PRIJAVNI OBRAZAC za sufinansiranje i finansiranje
naučnoistraživačkih i istraživačko-razvojnih projekata,
-PRIJAVNI OBRAZAC za sufinansiranje dijela troškova izrade i odbrane
doktorske disertacije
-PRIJAVNI OBRAZAC za sufinansiranje dijela troškova izrade i odbrane
magistarskog rada
-PRIJAVNI OBRAZAC za sufinansiranje dijela troškova postdiplomskog
studija
- PRIJAVNI OBRAZAC za sufinansiranje dijela troškova objavljivanja
naučnih radova u časopisima kopje indeksira Current Contents
Za sufinansiranje dijela troškova u prezentaciji i izlaganju
patentnih rješenja, prijavni obrazac nije obavezan.
ZAPOSLENICI UNIVERZITETA U TUZLI MOGU DOBITI PRIJAVNE OBRASCE U
UREDU ZA NAUČNOISTRAŽIVAČKI RAD ili u pisarnici Vlade Tuzlanskog
kantona (prizemlje, soba br.12).
KRAJNJI ROK ZA PRIJAVU NA KONKURS UREDU ZA NIR JE 21.6.2007.
GODINE
Ured prorektora za pitanja NIR-a
Tel:300-525
Fax:300-524
E-mail: nir@untz.ba
|