UNIVERZITET U TUZLI
Tuzla, 17.01.2011. god.
MASTER ARCHITEKTURA
U ZDRAVSTVU "AR.PE.SA 2011",
PROGRAMIRANJE, PROJEKTIRANJE I UPRAVLJANJE SANITARNIM, BOLNIČKIM
I
TERITORIJALNIM STRUKTURAMA U ZEMLJAMA U RAZVOJU - II STEPEN
Obavještavamo vas da Generala
Direkcija za kooperaciju u razvoju Ministarstva vanjskih poslova
Italije, zajedno sa Arhitektonskim fakultetom, Odjel DATA, Univerziteta
"La Sapienza" u Rimu, organizira "MASTER Arhitetktura
u zdravstvu "AR.PE.SA 2011", programiranje, projektiranje
i upravljanje zdravstvenim, bolničkim i teritorijalnim strukturama
u zemljama u razvoju - II stepen".
Aktivnosti će se odvijati
u dvije faze:
- I faza: od marta 2011. godine
do polovine aprila 2011. godine aktivnosti on-line u trajanju od
mjesec dana;
- II faza: od polovine aprila 2011. godine do decembra 2011. godine,
8 mjeseci, nastava u Centru za učenje Arhitektonskog fakulteta Univerziteta
"La Sapoenza" u Rimu.
Kurs je namijenjen za 20 kandidata
koji su već 5 godina diplomirani inženjeri građevinarstva, niskogradnje
i arhitekture a čiji se diplomski radovi, poželjno je, odnoste na
projektovanje, realizaciju i održavanje kompleksnih građevina, te
docente arhitekture na početku akademske karijere i diplomirane
tehničke operatore zdravstvenog sektora.
Osim toga, kandidati moraju
imati odlično poznavanje engleskog jezika i osnovno poznavanje italijanskog
jezika, što će biti utvrđeno putem CV-a i telefonskog intervjua,
kao i osnovne vještine radan na kompjuteru i poznavalje dizajnerskih
programa.
Aktivnost obuke predviđa 1.500
sati rada što odgovara 60 kreditnih poena a što će učesnicima garantovati,
nakon završenih ispita, posjedovanje diplome Univerzitetskog Mastare
II stepena.
U okviru ovog Mastera pokriveni
su slijedeći troškovi:
1. avionski prevoz odlazak/povratak iz i za državu iz koje kandidat
dolazi;
2. troškovi za period boravka u Italiji a što se odnosi na: ishranu
i smještaj, gradski prevoz i džeparac;
3. naknada za smještaj neposredno po dolasku;
4. osiguranje (bolest i nesreća) za period boravka u Italiji;
5. upisi i univerzitetske takse.
Potrebno je priložiti slijedeću
dokumentaciju:
- curriculum vitae;
- fotokopija pasoša;
- kopija diplome;
- domanda di borsa di studio (zahtjev za stipendiju, koji na upit
dostavljamo putem e-maila);
- eventualna potvrda o poznavanju italijanskog jezika;
- izjava o povratku u državu iz koje kandidat dolazi odmah po završetku
Mastera.
Molbe za učestvovanje, uz
traženu dokumentaciju, moraju biti poslane putem e-mail-a contab2@utlsarajevo.org,
poštom ili lično dostavljene u Ured Cooperazione Italiana
pri Ambasadi Republike Italije (ul. Cekalusa 51, Sarajevo), najkasnije
do 17.00 sati, dana 10.februara 2011. godine.
Ured Cooperazione Italiana
|